Přihlášení

   host (nepřihlášen)
Nahoru

E-Qalin

E-Qalin je interní systém managementu kvality, který byl vyvinut speciálně pro sociální služby. Jedná se o model, který je zaměřen na každodenní praxi a na potřeby uživatelů, jejich příbuzných, přátel a zaměstnanců. E-Qalin prozkoumává a kontroluje jak jednotlivé procesy a struktury v organizaci, tak i výsledky s ohledem na spokojenost všech zúčastněných. Podporuje zařízení pomocí sebehodnocení a učení se. Všeobecným cílem je, aby procesy, které vedou ke  spokojenosti uživatelů, hodnotili sami jejich realizátoři na  základě reflexe, sebezkušenosti a  inovativního učení. Tyto pracovní procesy je nutné nejdříve popsat, identifikovat, analyzovat a poté nasměrovat na stanovené cíle organizace a na potřeby uživatele.

Realizace projektu, jehož cílem je zavedení modelu E-Qalin v naší organizaci probíhalo od dubna 2014  a skončilo na začátku tohoto roku.