E-Qalin je interní systém managementu kvality, který byl vyvinut speciálně pro sociální služby. Jedná se o model, který je zaměřen na každodenní praxi a na potřeby uživatelů, jejich příbuzných, přátel a zaměstnanců. E-Qalin prozkoumává a kontroluje jak jednotlivé procesy a struktury v organizaci, tak i výsledky s ohledem na spokojenost všech zúčastněných. Podporuje zařízení pomocí sebehodnocení a učení se. Všeobecným cílem je, aby procesy, které vedou ke spokojenosti uživatelů, hodnotili sami jejich realizátoři na základě reflexe, sebezkušenosti a inovativního učení. Tyto pracovní procesy je nutné nejdříve popsat, identifikovat, analyzovat a poté nasměrovat na stanovené cíle organizace a na potřeby uživatele.
Realizace projektu, jehož cílem je zavedení modelu E-Qalin v naší organizaci probíhalo od dubna 2014 a skončilo na začátku tohoto roku.