Přihlášení

   host (nepřihlášen)
Nahoru

Postup podání žádosti

Před vlastním podáním žádosti je vhodné kontaktovat naše sociální pracovnice osobně, telefonicky nebo písemně:
adresa: Domov Vesna, p.o., Kpt. Jaroše 999, 735 14 Orlová – Lutyně
telefon: 596 511 975-6 (vrátnice), 776 500 595 (Bc. Zdeňka Vrublová - sociální pracovnice) 
email: socialni2@domovvesna.cz

Naší snahou je, aby se zájemce dozvěděl všechny potřebné informace o naší službě, prohlédl si domov a jeho zařízení a na základě těchto informací se rozhodne, zda námi poskytovaná služba odpovídá tomu, co potřebuje, či musí hledat k naplnění svých potřeb jiné služby.

Pokud se pro naše pobytové služby rozhodne je postup následující:
  1. Prvním krokem potřebným pro umístění v našem Domově pro seniory Vesna (dále jen DV) je vyplnění „Žádosti o umístění", ke které je nutno doložit vyplněné „Vyjádření lékaře". Oba tyto formuláře jsou součástí informačního balíčku, který Vám bude na požádání vydán na vrátnici DV nebo si je můžete stáhnout na internetových stránkách DV v sekci dokumenty ke stažení Zde
    Pokud je žadatel příjemcem příspěvku na péči, doloží také sdělení o přiznané výši tohoto příspěvku.

  2. Takto vyplněnou žádost s lékařským vyjádřením zašlete na naši adresu nebo osobně předáte sociální pracovnici, rovněž je možné odevzdat žádost na sekretariátě nebo na recepci našeho zařízení.
    Přijímáme nové žádosti pouze k aktuálnímu přijetí do DV. Žádosti do budoucna se již nepřijímají.

  3. Po předání požadovaných dokumentů, proběhne u Vás doma sociální šetření (rovněž je možné v nemocnici, v LDN, přímo v našem zařízení, nebo na jiném domluveném místě). O tom, kdy proběhne toto šetření – budete s předstihem telefonicky kontaktováni sociální pracovnicí. Jestliže žadatel nemůže být přijat do DV z důvodu, že jeho zdravotní stav vylučuje poskytnutí sociální služby nebo jeho stav vyžaduje specifickou péči, kterou poskytuje zařízení jiného typu, je žadateli tato skutečnost telefonicky oznámena, na vyžádání i písemně.

  4. Na základě zjištěné Vaši aktuální potřebnosti, vzhledem k umístění do našeho zařízení, následuje přijetí. Sociální pracovnice Vás telefonicky nebo písemně vyzve k nástupu, jehož termín bude oboustranně domluven.
Upozornění!
V případě, že dojde ke změně některé ze skutečností, například: změny zdravotního stavu, přiznání příspěvku na péči, změny adresy, telefonního čísla, ubytování v jiném sociálním zařízení nebo úmrtí, je žadatel, popř. zástupce žadatele o službu tuto informaci povinen sdělit sociální pracovnici DV.